ShoeCare.ro
Cos
Cont
Contacteaza-ne
Info

Ultimele noutati si promotii speciale

Te poti dezabona in orice moment. Pentru aceasta te rugam sa folosesti informatiile noastre de contact din nota legala.

  1. Care este avantajul unei comenzi online ?

Plasarea unei comenzii online prezinta o serie de avantaje:

- Comenzile pot fi inregistrate la orice ora;

- Poti verifica direct din contul tau ShoeCare statusul comenzii de la inregistrare pana la livrare.

  1. De ce sa ma inregistrez ?

Orice abonat are acces la o gama completa de informatii si servicii cu ajutorul carora:

- poti comanda orice produs doar printr-un singur click, fara a mai fi necesar sa completezi mereu toate datele tale personale;

- ai posibilitatea sa acorzi rating produselor si sa faci comentarii despre produsele preferate:

- poti primi informatii personalizate in functie de setarile NEWSLETTER din contul tau si de cumparaturile effectuate;

  1. Care este valoarea minima pentru care pot comanda ?

Nu exista o valoare minima a comenzii.

  1. Cum pot anula sau modifica o comanda ?

Daca comanda a fost plasata, clientul poate modifica sau anula o comanda in primele 2 ore de la plasare, prin solicitare scrisa la adresa de e-mail: [email protected].

  1. Pot alege livrarea catre o alta adresa, diferita fata de cele inregistrate in cont ?

Da, se poate alege o alta adresa pentru livrare. Inainte de finalizarea comenzii, in sectiunea ADRESA DE LIVRARE, la butonul SCHIMBA ADRESA, se pot trece noile date

  1. Beneficiez de consultanta la achizitionarea unui produs ?

Puteti studia GHID-ul SHOE CARE, puteti apela numarul de telefon 0760.799.430 ( un specialist ShoeCare va va raspunde la intrebari ) sau puteti utiliza formularul de CONTACT.

Cos de cumpărături

Cosul este gol.

Contul meu

Fără cont?
Creați unul aici
4