ShoeCare.ro
Cos
Cont
Contacteaza-ne
Info
  1. Care este avantajul unei comenzi online ?

Plasarea unei comenzii online prezinta o serie de avantaje:

- Comenzile pot fi inregistrate la orice ora;

- Poti verifica direct din contul tau ShoeCare statusul comenzii de la inregistrare pana la livrare.

  1. De ce sa ma inregistrez ?

Orice abonat are acces la o gama completa de informatii si servicii cu ajutorul carora:

- poti comanda orice produs doar printr-un singur click, fara a mai fi necesar sa completezi mereu toate datele tale personale;

- ai posibilitatea sa acorzi rating produselor si sa faci comentarii despre produsele preferate:

- poti primi informatii personalizate in functie de setarile NEWSLETTER din contul tau si de cumparaturile effectuate;

  1. Care este valoarea minima pentru care pot comanda ?

Nu exista o valoare minima a comenzii.

  1. Cum pot anula sau modifica o comanda ?

Daca comanda a fost plasata, clientul poate modifica sau anula o comanda in primele 2 ore de la plasare, prin solicitare scrisa la adresa de e-mail: [email protected].

  1. Pot alege livrarea catre o alta adresa, diferita fata de cele inregistrate in cont ?

Da, se poate alege o alta adresa pentru livrare. Inainte de finalizarea comenzii, in sectiunea ADRESA DE LIVRARE, la butonul SCHIMBA ADRESA, se pot trece noile date

  1. Beneficiez de consultanta la achizitionarea unui produs ?

Puteti studia GHID-ul SHOE CARE, puteti apela numarul de telefon 0760.799.430 ( un specialist ShoeCare va va raspunde la intrebari ) sau puteti utiliza formularul de CONTACT.

Cos de cumpărături

Cosul este gol.

Contul meu

Fără cont?
Creați unul aici
4