Termeni si conditii

Termeni si conditii

1. Nota

Prin accesarea si folosirea magazinului on-line www.shoecare.ro, acceptati termenii si conditiile de utilizare, mentionate mai jos.

Sunteti de acord si acceptati ca putem adauga sau sterge orice informatie de pe site, fara notificari prealabile. Va recomandam citirea cu atentie a tuturor termenilor si conditiilor inaintea efectuarii unei comenzi pe magazinul on-line www.shoecare.ro.

2. Definitie

Cumparator: persoana fizica sau juridica ce efectueaza o Comanda.

Vanzator: SC SHOECARE SRL, avand sediul social in jud.Valcea, loc. Rm. Valcea, B-dul Dem Radulescu, nr.28-30, Registrul Comertului J38/848/2016, CIF 36771375.

Comanda: un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre SC SHOECARE SRL si cumparator prin care SC SHOECARE SRL este de acord sa livreze produsele, iar cumparatorul este de acord sa primeasca aceste produse si sa le plateasca..

Specificatii: toate specificatiile si descrierile produselor asa cum sunt precizate in comanda.

3. Confidentialitate si securitate date personale

Ne angajam sa va protejam datele personale si sa respectam legislatia româna referitoare la protectia datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date (conform prevederilor Legii nr. 677/2001 si normelor emise în aplicarea ei, precum si orice alte acte normative ce vor deveni incidente în cauza). Aceasta Pagina de Protectie a Datelor subliniaza tipul de informatii care sunt colectate de noi pe aceasta pagina de Internet, si modul în care le utilizam si protejam. Aceasta Declaratie precizeaza de asemenea drepturile dumneavoastra referitoare la protectia datelor, si va spune cum sa ne contactati. Aceasta Declaratie se aplica doar la aceasta pagina de Internet. De exemplu, nu se aplica la bannere, reclame sau promotii pe care le-am putea sponsoriza sau la care am putea participa, pe pagini detinute de terte parti.

1. NOTA DE INFORMARE PRIVIND PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind SC SHOECARE SRL are obligatia de a administra în conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana.

Scopul colectarii datelor este: pentru activitati de reclama / publicitate/ marketing referitoare la produsele SC  SHOECARE SRL precum si a serviciilor oferite de partenerii sai.

Sunteti obligat(a) sa furnizati datele, acestea fiind necesare: pentru identificarea dumneavoastra in vederea stabilirii relatiei contractuale dintre dumneavoastra si Furnizorul de produse/servicii pentru a putea intra in posesia produsului/serviciului cumparat; pentru emiterea de facturi si chitante fiscale, pentru trimiterea de informari/anunturi cu privire la ofertele aparute. Refuzul dvs. determina imposibilitatea crearii unei oferte conforme cu cele solicitate.

Informatiile înregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator si sunt comunicate numai agentilor economici ce au un contract semnat cu Operatorul.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor*. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la [email protected]  De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei. Datele dumneavoastra nu vor fi transferate în alte state.

2. DATE CU CARACTER PERSONAL

Când ne referim la „date personale”, vrem sa spunem informatii pe care le colectam de la dumneavoastra, pe baza carora puteti fi identificat personal. Va asiguram ca nu vom colecta nici o data personala cu ocazia vizitarii paginii noastre de catre dumneavoastra, daca nu ne veti furniza voluntar aceste informatii, printr-o manifestare de vointa expresa si neechivoca în acest sens.

Prin intermediul Site-ului utilizatorii pot furniza SC SHOECARE S.R.L. informatii referitoare in special la date personale (precum nume si prenume, adresa sediu / domiciliu / livrare, adresa de e-mail, numere de telefon), modul in care sunt utilizate sau intentioneaza sa fie utilizate produsele si/sau serviciile publicate pe Site, dar poate include si alte informatii aflate in stransa legatura cu utilizarea serviciilor si/sau produselor solicitate.

Orice persoana care acceseaza Site-ul si care ofera date sau informatii cu caracter personal, inclusiv prin intermediul formularelor de comanda de pe acest Site, isi manifesta acordul in mod expres si neechivoc pentru urmatoarele:

  • marketing (inclusiv marketingul direct) constand in efectuarea de comunicari comerciale si comercializarea produselor si serviciilor publicate pe Site, precum si a produselor si serviciilor SC SHOECARE S.R.L. , prin orice mijloc de comunicare, mai putin apelarea automata care nu necesita interventia unui operator uman;
  • in scopul furnizarii serviciilor sau produselor prezentate pe Site, incluzand procesarea comenzilor sau cererilor utilizatorului, facturarea, recuperarea debitelor, solutionarea cererilor si a reclamatiilor, prevenirea/depistarea fraudelor;
  • stocarea si procesarea acelor informatii care ajuta SC SHOECARE S.R.L.sa imbunatateasca relatia cu utilizatorii/abonatii/cumparatorii;
  • prelucrarea acestor date si informatii personale de catre SC SHOECARE S.R.L. in vederea efectuarii de studii de piata;
  • alte activitati intreprinse de SC SHOECARE S.R.L. si permise de lege, ce nu fac obiectul unei aprobari din partea utilizatorului.

Accesarea Site-ului in continuare echivaleaza cu acceptul utilizatorilor asupra procesarii datelor cu caracter personal in scopurile mai sus prezentate. În cazul in care utilizatorul nu doreste ca SC SHOECARE S.R.L. sa proceseze datele cu caracter personal intr-unul sau anumite scopuri dintre cele mentionate mai sus, utilizatorul va trimite un e-mail catre SC SHOECARE S.R.L. la urmatoarea adresa [email protected] . Utilizatorii care furnizeaza SC SHOECARE S.R.L. date cu caracter personal prin intermediul accesarii Site-ului au toate drepturile si obligatiile prevazute in Legea 677/2001, respectiv dreptul de acces si interventie la acestea, de opozitie cu privire la prelucrarea acestora, de a nu fi supus unei decizii individuale, precum si de a se adresa justitiei.

SC SHOECARE S.R.L. certifica faptul ca va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, a Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic, precum a Ordonantei nr. 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta cu modificarile ulterioare. Printre aceste drepturi se numara (enumerarea neavand un caracter limitativ):

  • dreptul de a cere SC SHOECARE S.R.L. sa rectifice, actualizeze, blocheze sau sterge, in mod gratuit, acele date furnizate a caror prelucrare nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001;
  • dreptul de a cere SC SHOECARE S.R.L. sa inceteze, in mod gratuit, prelucrarea datelor sale personale;
  • dreptul de a cere SC SHOECARE S.R.L. sa inceteze expedierea de mesaje promotionale. Orice astfel de cerere/notificare se va data, semna si trimite de catre persoana inscrisa in baza de date prin e-mail la adresa [email protected] .
3. SIGURANTA TRANZACTIILOR

Societatea recunoaste importanta respectarii tuturor procedurilor legale necesare, legate de siguranta datelor personale, si a luat in acest sens toate masurile necesare, prin metodele cele mai moderne si mai performante, pentru a oferi cel mai inalt grad de siguranta posibil. Toate informatiile legate de datele personale ale utilizatorilor/abonatilor sunt tratate ca date confidentiale. Societatea a adoptat proceduri care protejeaza datele confidentiale pe care utilizatorii  le ofera prin intermediul website-ului sau in orice alt fel (de exemplu telefonic). Aceste proceduri protejeaza datele utilizatorilor  in fata oricarei accesari nepermise sau divulgari, furt sau utilizare neconforma, modificare sau distrugere, ajutand de asemenea la certificarea faptului ca datele acestea sunt exacte si sunt utilizate corect.

Firewall

Accesul la sistemele Societatii (servere) este controlat de un firewall, care permite utilizarea anumitor servicii de catre utilizatori, interzicand in paralel accesul la sisteme si baze de date si informatii confidentiale ale Societatii.

Confidentialitatea tranzactiilor

Asa cum se mentioneaza mai sus, respectarea confidentialitatii se subintelege. Toate informatiile transmise de utilizator/abonat sunt confidentiale, Societatea luand toate masurile necesare astfel incat acestea sa fie utilizate doar in masura in care acest lucru este considerat necesar in contextul serviciilor oferite. Doar angajatii autorizati au acces la informatiile cu privire la tranzactii si doar cand acest lucru este absolut necesar.

4. POLITICA DE SECURITATE A DATELOR

In accesarea site-ului si utilizarea serviciilor oferite, doar in cazurile in care este necesara obtinerea unui „nume de utilizator” sunteti de acord sa furnizati date adevarate, exacte si complete despre dumneavoastra asa cum se solicita in formularul de inregistrare ca utilizator.

In cazul in care informatiile nu sunt adevarate, inexacte sau incomplete,SC SHOECARE S.R.L. isi rezerva dreptul de a suspenda sau desfiinta contul dumneavoastra fara nici o notificare prealabila. Utilizatorii site-ului au posibilitatea ca in orice moment sa vizualizeze si sa modifice datele personale in cazul in care au intervenit modificari.

Conform Ordinul Avocatului Poporului nr. 52 din 18 aprilie 2002, SC SHOECARE S.R.L. respecta cerintele minime de securitate a prelucrarilor de date cu caracter personal si anume:

a) Identificarea si autentificarea utilizatorului

Prin utilizator se intelege orice persoana care actioneaza sub autoritatea operatorului, a persoanei imputernicite sau a reprezentantului, cu drept recunoscut de acces la bazele de date cu caracter personal. Utilizatorii, pentru a capata acces la o baza de date cu caracter personal, trebuie sa se identifice. Identificarea se poate face prin mai multe metode, cum ar fi: introducerea codului de identificare de la tastatura (un sir de caractere). Niciodata mai multi utilizatori nu trebuie sa aiba acelasi cod de identificare. Codurile de identificare (sau conturi de utilizator) nefolosite o perioada mai indelungata trebuie dezactivate si distruse dupa un control prealabil intern al operatorului. Perioada dupa care codurile trebuie dezactivate si distruse se stabileste de operator. Orice cont de utilizator este insotit de o modalitate de autentificare. Autentificarea poate fi facuta prin introducerea unei parole. Parolele sunt siruri de caractere. Cu cat sirul de caractere este mai lung, cu atat parola este mai greu de aflat. La introducerea parolelor acestea nu trebuie sa fie afisate in clar pe monitor. Parolele trebuie schimbate periodic in functie de politicile de securitate ale entitatii (operator sau persoana imputernicita). Schimbarea periodica a parolelor se face numai de catre utilizatori autorizati de operator. Orice utilizator care primeste un cod de identificare si un mijloc de autentificare trebuie sa pastreze confidentialitatea acestora si sa raspunda in acest sens in fata operatorului. Fiecare entitate va stabili o procedura proprie de administrare si gestionare a conturilor de utilizator. Operatorii autorizeaza anumiti utilizatori pentru a revoca sau a suspenda un cod de identificare si autentificare, daca utilizatorul acestora si-a dat demisia ori a fost concediat, si-a incheiat contractul, a fost transferat la alt serviciu si noile sarcini nu ii solicita accesul la date cu caracter personal, a abuzat de codurile primite sau daca va absenta o perioada indelungata stabilita de entitate. Accesul utilizatorilor la bazele de date cu caracter personal efectuate manual se va face pe baza unei liste aprobate de conducerea entitatii.

b) Tipul de acces

Utilizatorii trebuie sa acceseze numai datele cu caracter personal necesare pentru indeplinirea atributiilor lor de serviciu. Pentru aceasta operatorii trebuie sa stabileasca tipurile de acces dupa functionalitate (cum ar fi: administrare, introducere, prelucrare, salvare etc.) si dupa actiuni aplicate asupra datelor cu caracter personal (cum ar fi: scriere, citire, stergere), precum si procedurile privind aceste tipuri de acces. Programatorii sistemelor de prelucrare a datelor cu caracter personal nu vor avea acces la datele cu caracter personal. Operatorul va permite accesul programatorilor la datele cu caracter personal dupa ce acestea au fost transformate in date anonime. Compartimentul care asigura suportul tehnic poate avea acces la datele cu caracter personal pentru rezolvarea unor cazuri exceptionale. Pentru activitatea de pregatire a utilizatorilor sau pentru realizarea de prezentari se vor folosi date anonime. Operatorul va stabili modalitatile stricte prin care se vor distruge datele cu caracter personal. Autorizarea pentru aceasta prelucrare de date cu caracter personal trebuie limitata la cativa utilizatori.

c) Colectarea datelor

Colectarea datelor se face prin introducere directa de catre persoana vizita prin completarea formularelor disponibile pe site-ul companiei. Orice modificare a datelor cu caracter personal se poate face numai de catre utilizatori autorizati desemnati de operator. Operatorul va lua masuri pentru ca sistemul informational sa inregistreze cine a facut modificarea, data si ora modificarii. Pentru o mai buna administrare operatorul va lua masuri ca sistemul informational sa mentina datele sterse sau modificate.

d) Executia copiilor de siguranta

Operatorul va stabili intervalul de timp la care se vor executa copiile de siguranta ale bazelor de date cu caracter personal, precum si ale programelor folosite pentru prelucrarile automatizate. Utilizatorii care executa aceste copii de siguranta vor fi numiti de operator, intr-un numar restrans. Copiile de siguranta se vor stoca in alte camere, in fisete metalice cu sigiliu aplicat, si, daca este posibil, chiar in camere din alta cladire. Operatorul va lua masuri ca accesul la copiile de siguranta sa fie monitorizat.

e) Computerele si terminalele de acces

Computerele si alte terminale de acces vor fi instalate in incaperi cu acces restrictionat. Daca nu pot fi asigurate aceste conditii, computerele se vor instala in incaperi care se pot incuia sau se vor lua masuri ca accesul la computere sa se faca cu ajutorul unor chei ori cartele magnetice. Daca pe ecran apar date cu caracter personal asupra carora nu se actioneaza o perioada data, stabilita de operator, sesiunea de lucru trebuie inchisa automat. Marimea acestei perioade se determina in functie de operatiile care trebuie executate. Terminalele de acces folosite in relatia cu publicul, pe care apar date cu caracter personal, vor fi pozitionate astfel incat sa nu poata fi vazute de public si dupa o perioada scurta, stabilita de operator, in care nu se actioneaza asupra lor, acestea trebuie ascunse.

f) Fisierele de acces

Operatorul este obligat sa ia masuri ca orice accesare a bazei de date cu caracter personal sa fie inregistrata intr-un fisier de acces (numit log la prelucrarile automate) sau intr-un registru pentru prelucrarile manuale de date cu caracter personal, stabilit de operator. Informatiile inregistrate in fisierul de acces sau in registru vor fi: – codul de identificare (numele utilizatorului pentru bazele de date cu caracter personal manuale); – numele fisierului accesat (fisei); – numarul inregistrarilor efectuate; – tipul de acces; – codul operatiei executate sau programul folosit; – data accesului (an, luna, zi); – timpul (ora, minutul, secunda). Pentru prelucrarile automate aceste informatii vor fi stocate intr-un fisier de acces general sau in fisiere separate pentru fiecare utilizator. Orice incercare de acces neautorizat va fi, de asemenea, inregistrata. Operatorul este obligat sa pastreze fisierele de acces cel putin 2 ani, pentru a fi folosite ca probe in cazul unor investigatii. Daca investigatiile se prelungesc, aceste fisiere se vor pastra atat timp cat se va considera necesar. Fisierele de acces trebuie sa faca posibila identificarea de catre operator sau de catre persoana imputernicita a persoanelor care au accesat date cu caracter personal fara un motiv anume, in vederea aplicarii unor sanctiuni sau a sesizarii organelor competente.

g) Instruirea personalului

In cadrul cursurilor de pregatire a utilizatorilor operatorul este obligat sa faca informarea acestora cu privire la prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, la cerintele minime de securitate a prelucrarilor de date cu caracter personal, precum si cu privire la riscurile pe care le comporta prelucrarea datelor cu caracter personal, in functie de specificul activitatii utilizatorului. Utilizatorii care au acces la date cu caracter personal vor fi instruiti de catre operator asupra confidentialitatii acestora si vor fi avertizati prin mesaje care vor aparea pe monitoare in timpul activitatii. Utilizatorii sunt obligati sa isi inchida sesiunea de lucru atunci cand parasesc locul de munca.

i) Folosirea computerelor

Pentru mentinerea securitatii prelucrarii datelor cu caracter personal (in special impotriva virusilor informatici) operatorul va lua masuri care vor consta in: a)interzicerea folosirii de catre utilizatori a programelor software care provin din surse externe sau dubioase; b)informarea utilizatorilor in privinta pericolului privind virusii informatici; c)implementarea unor sisteme automate de devirusare si de securitate a sistemelor informatice; d)dezactivarea, pe cat posibil, a tastei „Print screen”, atunci cand sunt afisate pe monitor date cu caracter personal, interzicandu-se astfel scoaterea la imprimanta a acestora.

j) Imprimarea datelor

Scoaterea la imprimanta a datelor cu caracter personal se va realiza numai de utilizatori autorizati pentru aceasta operatiune de catre operator. Operatorii sunt obligati sa aprobe proceduri interne specifice privind folosirea si distrugerea acestor materiale. Fiecare entitate isi va aproba propriul sistem de securitate, tinand seama de aceste cerinte minime de securitate a prelucrarilor de date cu caracter personal, iar in functie de importanta datelor cu caracter personal prelucrate, isi va impune masuri de securitate suplimentare.

k) Ce sunt cookie-urile si cum le foloseste SC SHOECARE SRL?

Un cookie este o cantitate redusa de informatii care sunt trimise in browser-ul dumneavoastra de la un server web si stocate pe unitatea de disc a calculatorului dumneavoastra. Ca parte a ofertei si furnizarii de servicii personalizate si individualizate, SC SHOECARE SRL poate folosi cookie-uri pentru a inregistra si uneori pentru a localiza informatii despre dumneavoastra. Unele sectiuni din SC SHOECARE SRL unde trebuie sa va conectati sau care pot fi individualizate va pot cere sa acceptati cookie-uri. Datorita acestui lucru dumneavoastra nu va trebui sa introduceti datele personale de mai multe ori in aceeasi zi.

Atunci când vizitati pagina noastra de Internet, noi va trimitem un cookie. Cookie-urile pot fi folosite în urmatoarele moduri:

Ca sa ne ajute sa va recunoastem ca vizitator unic (doar un numar) cand va întoarceti la pagina noastra, si sa ne permita sa alcatuim continutul sau reclamele care sa corespunda intereselor dumneavoastra preferate sau ca sa evitam sa va aratam repetat aceleasi reclame.

Ca sa compileze statistici anonime agregate, care ne permit sa întelegem cum folosesc utilizatorii pagina noastra si sa ne ajute sa îmbunatatim structura paginii noastre. În acest mod noi nu putem sa va identificam personal.

Pe aceasta pagina pot fi folosite doua tipuri de cookie: „session cookie”, care sunt cookie temporare care ramân în fisierul cookie al browser-ului dumneavoastra pâna când parasiti pagina de Internet, si „persistent cookie”, care ramân în fisierul cookie al browser-ului dumneavoastra mult mai mult timp (desi cât de mult va depinde de durata de viata a fiecarui cookie).

Aveti posibilitatea de a alege si in ceea ce priveste cookie-urile. Modificand preferintele din browser-ul dumneavoastra, puteti alege sa acceptati toate cookie-urile, sa fiti anuntati atunci cand este instalat un cookie sau sa refuzati orice cookie. Daca alegeti sa refuzati toate cookie-urile, nu veti putea folosi serviciile SC SHOECARE SRL care va solicita inregistrarea pentru a participa.

4. Documente

Prin lansarea unei comenzi electronice pe site-ul www.shoecare.ro, cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care SC SHOECARE SRL  isi efectueaza  operatiunile.

Comanda va fi alcatuita din urmatoarele documente: comanda, impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare, si specificatiile cumparatorului.

5. Preturi, facturare si plata

Pretul si modalitatea de plata sunt mentionate in Comanda.

Modalitatile de plata acceptate sunt:

  • Numerar – la livrare
    Pentru cei care au ales modalitatea de plata in numerar la livrare, plata se va efectua direct curierului care va aduce comanda.
  • Transfer Bancar direct
    Efectuază transferul bancar direct în contul nostru. Folosește numărul comenzi ca referință de plată. Comandă nu va fi expediată până nu vom avea confirmarea transmiterii fondurilor în contul nostru.
  • Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).
    Daca ati ales metoda de plata ” Card Visa/Maestro/Mastercard  „ este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.
    – Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)
    se efectuaeaza prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
    – „3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,
    la nici un moment de timp, pe serverele magazinului  sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

    Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

SC SHOECARE SRL va emite catre Cumparator o factura pentru produsele livrate, obligatia cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform legislatiei in vigoare.

Toate preturile de pe site includ TVA (19%), insa nu includ cheltuielile cu transportul. Cheltuielile aferente transportului sunt suportate de catre client si sunt mentionate in comanda.

Costul transportului difera in functie de greutatea comenzii. Pentru comenzile cu o valoare mai mare de 500 RON (TVA inclus) cheltuielile de transport sunt suportate de SC SHOECARE SRL.

 6. Livrare si returnare

Plata se face ramburs la primirea coletului sau in avans, in functie de optiunea pe care o alegeti d-voastra pentru plata comenzii ;

Comenzile primite până in ora 15:30 , vor fi onorate în maxim 48 de ore.

Comenzile primite dupa ora 15:30, vor fi expediate in urmatoarea zi lucratoare.

SC SHOECARE SRL va asigura ambalarea corespunzatoare a produselor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
SC SHOECARE SRL va garanta livrarea produselor pe teritoriul Romaniei.

Produsele se pot returna in maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului.

Contactati-ne telefonic in termen de 3 zile de la primirea coletului in vederea anuntarii returului de produs.

Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, adica sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura , sa fie nedesfacut, respectiv sigilat.

Produsele care nu indeplinesc conditiile mentionate mai sus, nu vor fi acceptate la retur.

Produsele trebuie sa fie returnate impreuna cu documentele cu care au fost trimise.

Nu se accepta colete cu ramburs.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client, iar rambursarea contravalorii comenzii se va face in cel mult 5 zile de la primirea coletului ramburs.

In cazul in care ati beneficiat de transport gratuit, in urma returului, din suma care trebuie rambursata, se va scadea taxa de transport, suportata de catre SC SHOECARE SRL la expedierea comenzii catre d-voastra.

7. Copyright

Site-ul si elementele acestuia de grafica Web, texte, programe etc. sunt proprietatea SC SHOECARE SRL si sunt aparate de Legea nr.8/1996. Folosirea oricarui element cuprins in acest site, fara acordul scris al SC SHOECARE SRL, se pedepseste conform legislatiei in vigoare.